exitentrance

Friday, September 21, 2007

hello

ladyduck and the teenage protector wish you merry christmas and whatever else

fiindca ne-am intors si reintilnirea a fost mi-nu-na-ta. 1400km intr-o zi, numai adrenalina si vb fara intrerupere in diferite limbi si shuffle si da sintem un fel de familie disfuctionala atunci cind esueaza celelalte. peste citiva ani o sa murim in 2 colturi diferite ale camerei sau daca avem suf bani eu o sa adopt the cambodian kid si o sa ne leganam toti trei ca retardatii in fiecare noapte pina cind o sa murim in 2 colturi diferite ale camerei etc. (ce sa fac cu blogul asta sa il distrug sau nu. ma mai dixtreaza oare. n-am chef sa ma gindesc nici la asta)
m-am intors la job si mi-a facut placere, am fost imbratisata, mi-a lipsit mediul asta aseptic si protector. acum sint insa stresata dintr-un motiv, dar nici la asta n-am chef sa ma gindesc. gata am terminat pauza si nu mai am privacy.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nu-l distruge, asteapta sa vin si io.

September 22, 2007 8:31 AM  
Blogger exit said...

i don't trust any of you and don't want you in my room

September 22, 2007 8:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

aiurea. aici nu comenteaza pokemoni, nu e bine nu e frumos?. don't trust, tolerate :)

September 22, 2007 3:10 PM  
Blogger exit said...

voi sinteti evil nu va suport uritilor

September 22, 2007 7:48 PM  
Blogger exit said...

vorbiti si va reproduceti nu?

September 22, 2007 7:50 PM  
Blogger Unknown said...

nu-l dixtruge, lasa-l sa atarne

September 23, 2007 8:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

ai fost adi sa dormi in observator, te-ai uitat la stele, ai lins timbre?

September 25, 2007 6:20 AM  
Blogger Unknown said...

hai sa nu ne mai iubim sub privirile hamesite ale ruxandrei, daaaa?

September 30, 2007 11:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

va fi foarte greu, masinuta boanta ce esti.

September 30, 2007 2:22 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home