exitentrance

Saturday, October 20, 2007

begging and crawling

nu mi s-a mai intimplat de citva timp sa gasesc o piesa si sa o ascult dupa in continuu. pacat ca de data asta e o piesa proasta:) anyway si piesele proaste trebuie sa atinga pe cineva so here it is


despre ce sa fie vb in piesa si se potriveste? despre begging and crawling si despre chestii de acum 15000 de ani? poate alta data. m-am uitat la versuri si e ne leur pardonne pas, nu ne leur parle en pas cum credeam, ar fi fost si usor aiurea.. in fine poate sint people in love intre voi, eu imi tin partea cealalta din ea nu spun care.


nu am mai mers la sonic city, am plecat dar m-am intors din drum. probabil ar fi fost misto, de fapt aproape sigur. in sfirsit. ar fi trebuit sa merg jumatate de noapte si nu aveam chef. miine trebuie sa fiu aici. de fapt nu e asta. de fapt nu mai conteaza.


acum sint acasa si i've fixed myself a drink:). o sa ma uit la un film (am vazut control, chiar). si dupa aia la inca unul. imi doresc foarte mult sa merg o data la un drive-in cinema, dar aici nu exista, cred ca deloc in europa. miine merg la ubersyren sa vad un studio.. that's pretty much all. imi vine in continuu sa scriu in engleza, fara un motiv anume.. ca si cum as fi intr-o cabina telefonica in america having a talk with an old friend:) el intr-un stat, eu in altul, trezindu-ma la un mom dat sa clarific chestii si sfirsind prin a spune ce fac in seara asta si ce o sa fac miine. si orice altceva numai sa nu dau emotii ca as fi vrut sa clarific ceva.. si dupa asta inchid si imi iau ceva de mincare si merg acasa. asa cum am si facut (dar restul nu).


peste o sapt si ceva merg in insula vietii. sapt viitoare jur ca imi fac programare sa iau viza pt usa. miine o sun pe carolina si poate ma scoate in oras. asta nu trebuia sa scriu fiindca poate parea santaj emotional:) dar las asa pt ca ea e speciala si intelege:P.



8 Comments:

Blogger Unknown said...

de trei posturi beau intruna of ce perversa e lumea

ionut si adrian

October 21, 2007 10:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

vbeste vinu pt tine ruxandro. nici nu te bag in seama.

October 21, 2007 11:14 AM  
Blogger exit said...

am vrut sa sterg dar va bate dzeu oricum. nu mai scrieti ca oricum plec.

October 21, 2007 11:42 AM  
Blogger Unknown said...

hai sa refacem clubliterar la tine pe blog, polemicile vii de acolo

adi si ionutz

October 21, 2007 4:06 PM  
Blogger exit said...

nu

October 21, 2007 9:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=fW0BZsOcZZE

October 22, 2007 3:01 PM  
Blogger exit said...

e frumos (lousy infantil si pretentious). si site ul.

October 22, 2007 7:17 PM  
Blogger exit said...

si le-am completat si chestionarul:)

October 22, 2007 9:15 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home