exitentrance

Sunday, October 07, 2007

sunday

acum vreo 3ore am spus pe mess ca ma duc sa iau balansoarul din masina dar am adormit si cred ca ma duc doar dupa asta, ca sa nu merg totusi cu el miine. mi-am luat un balansoar de la marche aux puces, si o pereche de dr. martens cei mai frumosi, rosu inchis. cu balansoarul am spus deja, aveam 2 de la ikea, unul e aici, unul e in cava, bine astea nu sint scandaloase fiindca sint la fel si pina la urma as putea sa spun ca am vrut sa fie set, dar acum mi l-am luat pe al 3lea si chiar nu stiu unde sa il mai pun. dupa ce termin aici:) o sa stau si o sa fumez si sa reconfigurez un pic aici, ce sa fac duminica seara mai bun. am incercat sa ma mut dar nu imi gasesc si pina atunci schimb aici, pun alte lumini:) aduc chestii calde, mi-am pus blana in balansoar si daca nu o sa fie prea mult o sa imi iau pina si covor (nu le-am suportat niciodata) pina trece toamna uffff. acum totul e cald, am dat si drumul la calorifer, m-a adormit imediat..
am spus ca scriu un post sentimental, al 15miilea probabil, il incepusem dar nu l-am continuat, poate din cauza asta nu o sa fie pina la urma atit de. in ultima seara in b am iesit mai multi si victor (cu ocazia asta distrug si regula ca nu spun de persoane daca nu stiu ca sint de acord) a spus la un mom dat legat de nu mai stiu ce ca isi aminteste doar vreo 15 faze de anul asta. eu cred ca si mai putine, e cumva justificat. dar m-am mai gindit la asta. viata moarta a ruxandrei.
asadar what do i remember? nu cred ca se fac 15. imi amintesc asa:

-in ianuarie cind avea adi varsat de vint si am fost la el si am facut o mincare oribila si apoi ne-am distrat pe club adica el s-a distrat scriind in numele meu si apoi a trebuit sa plec

-la 2 zile dupa asta cind am stat 6 ore pe aeroport in milano si m-am uitat la avioane pot sa dau si playlistul de atunci

- in martie tot in milano si tot la ladytron cind mi-a fost frica sa merg pe sub poduri si am vrut sa ii spun tipei din l sa nu mai bata cu piciorul in masa pina am vazut ca e ea. toata seara de dupa. atunci am vazut ca nu e asa greu sa spui cind ai probleme si ca uneori in momente wasted exista si asa o exaltare f ciudata, e o chestie de secunde sa le intorci in inversul lor.

-inainte de asta foarte in iarna cind am fost la metz la cumparaturi intr-o simbata si m-am intors cu trenul si in gara am asteptat mult cu 2 gothkids tip si tipa si cu un hiphoper foarte sarac si ne pasam brichete de la unii la altii.

-cind m-am trezit intr-o noapte si am vb cu catalin pe mess si a fost misto ca ma trezisesm f confuza si luam asa lent in posesie toate chestiile si le faceam familiare (cam asta fac si acum), nu mai stiu cind era cred ca prin martie.

-cind am pierdut avionul si m-am intors cu masina cu toate farurile pe mine si se facea dimineata incet prin padure

- cele-mai-frumoase-2zile-ever adica la mare in zeeland

-cind a fost ovidiu aici si ne-am intors cu masina prin tunel

-de ziua mea cind am fost cu carolina:p la amsterdam. eram in camera si era un documentar despre grunge si eu intelegeam inca o data clar cit de de cacat era rem si restul pe linga cobain si intelegeam si cit de bine inteleg atunci fata de alta data.

- la balcic la mare in ultima seara cind am mers pe terasa de sus si ovidiu cip si adi stateau acolo si eu ma uitam la ei din pat. la mine era intuneric pe terasa era o lumina galbena.

- intre oslo si torp pe shuttle, cind ascultam crowds.

- cind veneam spre lx cu masina si m-am crizat si am vb cu the kid in 3 limbi. asta daca tot spune adi ca am innebunit, nu am innebunit, am doar un fel de umor mai special care ma face sa vb cind ma crizez fraze la intimplare.

- cind aveam blackouturi si il iubeam pe jesus christ:)
dar or sa se intoarca ele, stiu asta. la fel, de mai multe ori cind mergeam pe we la job si plecam si in toata cladirea era intuneric, drumul pina in parcare si restul.

toate sint destul de intense, fericit-nefericite si foarte fotografice cumva:), ma astept sa le vad si peste mult timp daca inchid ochii. probabil from a sophisticated point of view:) ar fi fost altele sau ar fi fost vb de altceva cind ma gindeam la ele, dar nu am chef de asta si nu conteaza. e o seara f misto intr-un fel asta, sint lumini peste drum, oamenii se misca, isi fac gesturile si au asa o gravitate si o frumusete pe care nu pot sa o descriu. piesa jc este pt cei din post, with love:)

9 Comments:

Blogger exit said...

nu stiu de ce a iesit asa si nici cum sa repar

October 07, 2007 8:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

e misto cum la tine raman chestiile astea fara sa fie busite dupa aia de alte faze. la mine toate lucrurile pe care mi le-as putea aminti in felul asta sunt contaminate de lucruri de dupa, chestii simtite, oameni care s-au schimbat, faze naspa. o chestie care a fost misto la un moment dat, cu oameni care erau misto la un moment dat se transforma acum intr-o chestie dureroasa, pt ca inlocuiesc in cap oamenii de atunci cu oamenii de acum si se strica totul. de-asta zic, e frumos cand e asa.

October 08, 2007 7:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

vreau si eu doc martens, dar nu se gasesc aici (sau nu stiu eu unde sa caut)

October 08, 2007 7:04 AM  
Blogger exit said...

asta e numai fiindca nu mai stau in b. dr martens sint misto dar nu tin mult, se strica intr-o luna. probabil asta e si ideea, sa li se faca zgirieturile alea pe ei:) dar eu nu apreciez ideea asta fiindca sint domnisoara nu punkerita:p

October 08, 2007 8:16 AM  
Blogger exit said...

a si mi-a atras cineva atentia aseara ca nu mai sint la moda:)

October 08, 2007 8:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

cui ii pasa de fashion, anyway? da, zgarieturile sunt f frumoase, noi suntem panchisti aici cu totii si ne place asa. e un statement dahling.

October 08, 2007 8:55 AM  
Blogger exit said...

mai spune-mi dahling imi place

October 08, 2007 12:41 PM  
Blogger Unknown said...

eu imi aduc aminte cand am venit cu masina de la bv si am oprit pe lacul dintr-un sat de la intrarea in bucuresti, am luat-o destul de aiurea cu masina pe un drumeag destul de riscat. era primavara ca-n romanele rusesti, cand iesi din oras sa te dezmortesti in natura - ma rog, la rusi toate romanele par rurale, asa ca e greu de vazut o granita intre oras si natura, la ei natura canta de peste tot. iarba abia daduse si se vedeau tulpini uscate albe ramase de anul trecut. erau ceva serpi prin vegetatie si m-am asezat pe o buturuga, sa nu se urce pe mine. in jur mai erau: pescari, pasari, doi baieti imbracati prost care se carau unul pe altul pe bicicleta.

October 10, 2007 1:42 PM  
Blogger exit said...

si asta. si in fine mai multe chestii, de ex cind veneam cu avionul in ro si tot drumul era ca si cum as fi cistigat ceva sau as fi facut ceva special incit sa am dreptul sa.. asta chiar e stupid dar fix asta era senzatia, ca sint o studenta ca aia din dr jivago :)) si mi-am luat toate examenele si acuma gata si etc.

October 21, 2007 9:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home