exitentrance

Thursday, October 11, 2007

xxxxxx

Labels:

12 Comments:

Blogger Unknown said...

nu e frumos sa bagi piese/imagini/citate fara comentarii. sunt spam uri. stiu ca nu ti pasa, ca asa ti a venit, dar nu cred ca vrei sa fii ca aia care trimit glume/imagini/ghidusii forwardate de la altii. deschizi mail ul si esti frustrat ca in loc de un mesaj personal gasesti o treaba preluata de la altii, nerecontextualizata in nici un fel. cobain ar fi urat cu siguranta asta si nu cred ca vrem sa-l suparam pe cobain, nu?

October 11, 2007 12:56 PM  
Blogger exit said...

n-am fost lucida cind am facut asta. am fost DEFECTA. thx ca ma ajuti sa pastrez sus munca

October 11, 2007 4:30 PM  
Blogger exit said...

i love you

October 11, 2007 4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

diferenta dintre mail si un blog fiind aceea ca blogul nu e al tau, adi. adica ala care-l are face ce vrea cu el, nu are nicio obligatie fata de tine sau altii :) ruxandra nu e un entertainer, nu e fata aia care prezinta meteo si care, daca ar prezenta stirile, n-ar mai fi placuta de nimeni. mie mi-au placut astea, de ce trebuie sa comentam mereu?

October 12, 2007 6:53 AM  
Blogger Unknown said...

pt ca numai prostii inunda blog-ul cu link-uri de pe you tube. au asa o privire grava, indescifrabila, si lasa muzica sa cante sentimente in locul lor.

October 12, 2007 10:56 AM  
Blogger LL said...

hm. cobain. da' dece sa nu'l suparati?

si cine e cobain?

October 12, 2007 11:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

nu le scot si punct:) si pe 12 octombrie pun 6foto cu mine.

cobain e tatal lui frances bean foto messenger. L-A OMORIT FBI UL SI COURTNEY LOVE!!!!!!!

October 12, 2007 5:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

i am the fucking dj AND the fucking entertainer. check this out on 12.10!!!!

October 12, 2007 6:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

esti tragic si serios, adi. cum le spui tu pe toate de undeva, de sus. si noi jos jos jos aici nu mai stim ce sa facem si cum sa ne ascundem. ai privirea ascutita si esti neindurator cu linkurile de pe youtube. n-ai dreptate (sau ai, dar nu in cazul asta) si mi-e lene sa discutam argumentat in contradictoriu. e prea high culture pt mine. so yea, whatever.

sunt e.

October 13, 2007 10:12 AM  
Blogger Unknown said...

ruxandra, s nu ascundem dupa deget: mi a zis un amic ca erai beata cand ai postat link-urle, abia mai nimeleai tastele

October 15, 2007 12:08 PM  
Blogger exit said...

si acuma ce vrei sa fac. nu le scot

October 15, 2007 8:19 PM  
Blogger Unknown said...

erai beata cui, ruxandra, eu zic sa te mai gandesti

October 16, 2007 9:51 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home