exitentrance

Sunday, March 08, 2009

you can't see me cause i'm wearing black

wesoagree

8 Comments:

Blogger cosmin said...

Cu cele 2 albume si-au schimbat publicul, au scapat (simbolic) de masele de depeshari cu pantofi cu placute in varf. Pe de alta parte printre ei erau tipi la care astazi ma gandesc (si am aplecat si urechea la cateva povesti) ca, all in all, erau mai bine orientati muzical decat mine, de exemplu, la vremea respectiva, punkeri toleranti cu new-wave-ul. Si cam la fel si cu piesele (stiu tot din marturii ca nu sunt singurul care a trebuit sa-i redescopar), printre alea vechi, multe enervante, sunt cateva chiar mai frumoase parca decat ce a urmat, ca little15,stripped sau http://www.trilulilu.ro/moondance/6ef053962a5f1a

March 10, 2009 11:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

tu nu mai postezi nimic? de ce l mai tii daca nu postezi nimic?

March 31, 2009 12:37 PM  
Blogger exit said...

nu am timp si nici chef. poate nu il mai tin.

April 01, 2009 9:24 AM  
Blogger exit said...

parca as fi datoare:)

April 01, 2009 9:25 AM  
Blogger Dania said...

This comment has been removed by a blog administrator.

April 02, 2009 3:29 AM  
Blogger Dania said...

pfff...e primul meu post pe un blog, ma sperie cat de mult seamana ce scriu/gandesc cu ce am gasit aici. ma si entuziasmeaza intr-un fel.

April 02, 2009 3:31 AM  
Blogger exit said...

dania: nu prea stiu ce sa raspund la mesaje asa

cosmin: ult piesa e f misto nu o stiam

April 03, 2009 2:45 PM  
Blogger Dania said...

nu asteptam ceva spus neaparat. dar ma bucura si

April 03, 2009 10:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home