exitentrance

Thursday, April 02, 2009

unghiile smulse mult

stiu ca e usor sa faci hate speech dar imi place mult, chiar si la chestii asa penibile, pentru inceput e ok

Hai si tu la o plimbare prin Bucuresti Duminica 15 februarie incepand cu 7 dimineata, matinal sau intarziat, imblanit si-mpachetat in cinci locatii familiare : SUBURBIA , GOBLIN , COOLCAT , TRAIAN42 si ARMONIEI ; pentru a ne intalni, a asculta muzica, dansa, vizita o expozitie de fotografie, desen, pictura, graffiti sau pentru a viziona un film, a te pierde intr-un vizual sau o instalatie, sau …daca vrei sa te implici mai mult, pentru a ne aduna intr-un mediu relaxat care inspira clipa, sa ne descoperim si impartasim creativitatea in cadrul unui workshop de handmade, accesorii si haine, sau prin orice alta idee si initiativa, spre a crea ceva impreuna, a ne cunoaste si a ne conecta, a comunica, invata, inventa, experimenta si pastra conectarea prin incredere in noi insine si in ceea ce ne uneste, dragostea si hedonismul inseptit.

via nu mai stiu ce blog o tipa care daca as fi eu mi-as da cu o piatra in cap

Labels:

5 Comments:

Blogger exit said...

am postat ok acum?

April 02, 2009 9:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

ha ha ha. pe nae din brasov il stii. o stii si pe loli, desigur. super comunitate hippy

April 03, 2009 2:01 PM  
Blogger exit said...

asa si?

April 03, 2009 2:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

pai, pe mine ma distreaza cum fostii hipioti, actuali gotici sau punkisti se se hlizesc la cit de penibili sint noii hipioti. blogurile sint pline de voi si de ei

April 07, 2009 11:13 AM  
Blogger exit said...

bine

April 07, 2009 11:35 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home